با کیفیت ترین لیست آگهی های خرید فروش و اجاره آپارتمان و ملک در مشهد 

اخبار و مقالات

رسانه های زرد





روند تولد چنین نشریاتی، با نشریات شهر نیویورک در دهه 1890 آغاز شد. شاید بتوان گفت اصلی‌ترین نشریه‌ای که بنیان روزنامه‌نگاری زرد را از نظر جذب مخاطب و نه محتوای آن پایه‌ریزی کرد، نیویورک سان (New York Sun) بود.

این نشریه در سال 1883 متولد شد. نیویورک سان نشریه‌ای بود با قیمت یک پنی  كه در واقع همين ارزان بودنش سبب فروش زیاد آن شد. از سوی دیگر نیویورک سان بنیانگذار دوره‌ای از نشریات است که در غرب به آنها نشریات یک پنی (penny press) گفته می‌شود.

نشریات یک پنی هم تقریباً مانند روزنامه‌نگاری زرد به میدان وارد شدند. نشریات یک پنی تیترهای بسیار درشتی داشتند و این تیترهای درشت به این دلیل استفاده می‌شد که شاید در آن مقطع فکر می‌کردند حتی یک پنی هم برای خرید نشریات زیاد است، بنابراین آنها را روی دیوارهای شهر نصب می‌کردند تا رهگذران بتوانندتیترها را  راحت بخوانند و یا حتی اگر دلیجانی از خیابان می‌گذشت، سرنشینان آن بتوانند از موضوع روز مطلع شوند.

نشریات یک پنی در واقع روزنامه‌هایی کاملاً مردمی بودند که خبر را برای مردم تولید می‌کردند. اما در قرن نوزدهم چرخشی در این پدیده به وجود می‌آید و روزنامه‌نگاری از تولید خبر برای مردم به سمت تولید خبر برای بازار کشانده می‌شود.

رسانه های زرد

رسانه ها مانند دیوار و شیپور و ... زرد هستند، زیرا آگهی ها و مطالب ثبت شده در آنها درست نیست و از واقعیت دور است. آگهی های جعلی با اهداف متفاوت بدون مشخصات دقیق و کافی برخی از تبلیغات و برخی دیگر از جنبه کافینداری دارند، متخصص و متخصص و هرچیزی ممکن است بفروشد. لیکن مخاطبان این رسانه ها از جنس اینها هستند چرا که خودشان انتخاب کرده اند. در بررسی هایی که سیستم هوشمند املاک مشهد، آرش مدیر انجام شده بود، بیشتر مخاطبین خرید، فروش، رهن و اجاره املاک بابت بودجه ای که برای انتخاب دارک دلخو دلشان زحمت کششیده اند، هیچ وقت خودشان را با رسانه های زرد مشغول نمی کنند

رسانه ها در قالب سایت و اپلیکیشن خود، بخش قوانین و پشتیبانی خود را، مسئولیت ها و مسئولیت ها را به عهده می گیرند و تنها حرفی که می تواند این عبارت و مشابه آن را داشته باشد: از اینکه این تجربه نامناسب بود، به شدت متاسفیم، برای پیگیری قانونی این موضوع لطفا به مراجع قضایی مراجعه فرمایید. 

و اما سامانه املاک آرش مدیر
هدف اصلی ما توانمندسازی مردم برای رسیدن به «خانهی ایده آل» است. ما با داشتن بهترین فایل های منطقه ای از گذشته فیلتر با مشخصات کامل و تعامل با فروشندگان، روند خرید، فروش و اجاره خانه برای درخواست کنندگان آسان می شود و اطلاعات بهروز بازار املاک و مستغلات برای تصمیم گیری بهتر مردم. ما به عنوان یک شرکت نوآور معتقدیم برای بیشتر شدن شفافیت و اعتمادزایی در بازار املاک و مستغلات به مرجعی نیاز دارد تا مردم با اطلاعات بیشتر، به چشم انداز بهتر و با کمک متخصصان این تجارت حرفه ای انجام می دهند خود و انجام دقیق تر، بهتر و سریع تر به خواستهی خود برسند. 

ما در سایت آرش مدیر دیت اری انجام تمام تلاش خود را تا شما بهترین تجربه را در وب سایت ما داشته باشید.

ما به خواسته شما احترام می گذاریم و آنچه را که می خواهید را درک می کنیم و برای شما مناسب می آوریم. برای جستجو راحت ما راهکار های ما را ایجاد کرد. چالش های خرید و اجاره برای شما بهبود یافته است. کافیست با ما همراه باشید و ما را دنبال کنید. 

کپی برداری با ذكر منبع ممكن است. 

منبع: www.arashmodir.ir


این پست را در شبکه های اجتماعی ارسال کنید
مطالعه کنید  زندگی در مشهد چگونه است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*********************************